Kaip sumažinti nugaros skausmą?

pagal | 2022 12 spalio

Apatinė nugaros dalis yra labai svarbi mūsų kūno dalis, esanti kūno centre.

Ši kūno dalis atlieka svarbų vaidmenį išlaikydamas visą viršutinės kūno dalies svorį nuo galvos iki liemens, taip pat apatinės kūno dalies krūvį.

Japonijos fizioterapeutų asociacijos duomenimis yra įrodyta, kad „maždaug 80 % japonų bent kartą gyvenime patiria nugaros skausmą”.

Tai tik parodo, kokia didelė našta tenka mūsų apatinei nugaros daliai.

                   

Kokios yra konkrečios nugaros skausmo priežastys?

Konkrečios nugaros skausmo priežastys. Yra dvi pagrindinės nugaros skausmo priežastys: dėl kasdienės veiklos ir dėl ligos atsiradęs skausmas.
Lėtinį nugaros skausmą dažniausiai sukelia kasdienė veikla, todėl apatinę nugaros dalį gali lydėti sunkumo jausmas ir mieguistumas.

Pagrindinės priežastys.

Vien tik žinojimas apie tam tikras priemones, padedančias išvengti nugaros skausmo kasdieniame gyvenime, gali būti veiksminga prevencija.

Štai keletas pasiūlymų, kuriuos galite pabandyti įtraukti į savo kasdienį gyvenimą, kad jis nebūtų pernelyg įtemptas.

● Taisyklinga sėdėsena
Žmonės, dirbantys prie rašomojo stalo, dažnai patys to nesuvokdami laikosi netinkamos laikysenos, nes jiems tiesiog patogu.

Tiesiai atsisėskite ant kėdės, abiem kojomis tvirtai remkitės į žemę.
Nesėdėkite seklioje, į nugarą orientuotoje pozoje, nes tai gali iškreipti dubens padėtį.

● Nesisukite per juosmenį.
Pavyzdžiui, kai Jus kas nors pašaukia vardu iš nugaros, lengva pasisukti klubais.
Tačiau sukiojimasis per juosmenį ir staigus apsisukimas yra gana sunkus kūnui.

Žinokite, kad norėdami apsisukti turėtumėte naudoti visą kūną.
Būkite ypač atsargūs, kai nešate krovinį.
Venkite staigių sukamųjų judesių ties juosmeniu laikydami sunkius daiktus.

Venkite kelti krovinius laikydamiesi vidurio nugaros padėties.
Keldami sunkius daiktus, dažnu atveju vilioja juos kelti stovint.
Tačiau šis veiksmas labai vargina apatinę nugaros dalį.
Norėdami išvengti nugaros skausmų, stenkitės kelti daiktus taip, tarsi krovinį laikytumėte arti viso kūno.

● Jei reikia, naudokite nugaros dekompresinį diržą.
Šiuo metu tokius dekompresinio tipo diržus galima įsigyti internetu. Dekompresinis nugaros diržas yra, specialiai sukurtas nugaros skausmui išvengti.
Jeigu tikrai žinote, koks produktas tinka jūsų kūnui, tikrai verta jį naudoti.

Tačiau pasirinkus netinkamą produktą ir naudojant jį netinkamai, simptomai gali pablogėti.

Prieš pradėdami naudoti tam tikrus prietaisus, pasikonsultuokite su specialistu arba gydytoju ir gaukite tinkamą jų patarimą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *